NOVINKY

arr3KURZ SM SystemUnikátna cvičebná metóda problémy s chrbticou skolióza poruchy držania tela stuhnuté svaly... arr3Nordic WalkingNORDIC WALKING pre zdravie - v Žilinskom Lesoparku   Máte zdravotné problémy alebo im chcete... arr3PILATES Rajecké TeplicePozývame vás zacvičiť si PILATES v Rajeckých Tepliciach.   Kedy: každú STREDU v čase 17:30 -... arr3Cvičenie s bábätkami   Cvičenie je zamerané na podporu psychomotorického vývoja u detí do jedného roku.Toto obdobie je... arr3FIT POBYT September 2017Kto nestihol ísť s nami v júni, môže sa tešiť na septembrový FIT POBYT v Chorvátsku, ktorý bude...

KONTAKTY

K-Profit
Smreková 32 - Solinky
01007 Žilina
tel: 0905606241 0907615265
fax: 041/7234944
napíšte nám

» Spinning
Spinning

Čo je SPINNING?

 


      SPINNING program je energeticky účinné skupinové cvičenie na stacionárnych bicykloch, ktoré spája hudbu, motiváciu a predstavivosť do jedného celku s presne dávkovaným tréningom. Tento originálny cyklistický program ponúka fyzické a psychické prvky športového tréningu ľuďom každého veku a úrovne zdatnosti.

Prečo ísť na SPINNING?

KONDÍCIA
pre tých, ktorý si chcú udržať alebo zlepšiť svoju kondíciu jednoduchým a zábavným spôsobom

Nemusíte byť práve vrcholoví športovci, dokonca nemusíte nikdy predtým športovať a predsa môžete zájsť na SPINNING. Nemusíte sa učiť žiadne zložité pohyby. Budete nenásilným spôsobom pracovať na svojej fyzičke a zároveň prečistíte svoju myseľ .

POSTAVA
pre tých, ktorí sa chcú starať o svoju postavu

SPINNING je ideálny prostriedok ku schudnutiu. Pri jednej 45 minútovej lekcii priemerne spálite 400 až 600 Kcal, čo je 12-krát viac než pri aerobiku, bez toho aby ste zaťažili svoje kĺby. Pravidelný SPINNING tréning Vám pomôže účinne tvarovať a spevňovať Vašu postavu. Získate pevný zadoček a štíhle nohy.

TRÉNING
pre športovcov

SPINNING program umožňuje špecializovanú prípravu pre všetky druhy športov. S pomocou merača tepovej frekvencie možno simulovať konkrétnu tréningovú záťaž - vytrvalosť, rýchlosť, výbušnosť i intervalový tréning.

 

YTdmNzN